התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק סינטטי ישראלי או אמריקאי?

אין ספק שמראה דק עץ בריצוף, חיפוי קירות, גדרות מקנה מראה חם, אלגנטי ומשנה את כל מראה החלל.

אך אם אתם נמנים עם האנשים שרוצים בהשקעה חד פעמית ללא תחזוקה מתמדת ועבורכם כל הקשור ל"עשה זאת בעצמך" נחשב למעמסה מיותרת, דק סינטטי הינו המוצר המתאים ביותר עבורכם.


רבות דובר על דק סינטטי, בין יתרונותיו הבולטים – חומר ממוחזר השומר על איכות הסביבה, מגיע במגוון רחב של צבעים וטקסטורות בזכות הקדמה הטכנולוגית, אינו מותיר שבבים הבולטים מן הדק, אינו מפריש שרף, אינו מתעוות עם השנים, קל להתקנה גם בצורה עצמאית, ניתן להרכבה סמויה כך שהברגים אינם נראים והמראה נותר נקי ואסטתי, דק סינטטי מצטיין כמשטח אנטי סליפ כך שניתן להתקינם ליד מקורות מים ולכן דק סינטטי נחשב לבטיחותי לשימוש. כאמור, הדק אינו מצריך ליטוש, צביעה ושימון מדי שנה ועמיד בפני חרקים ומזיקים אחרים, כך שבהסתכלות לטווח הרחוק מחירו משתלם.

יצרני דקים סינטטיים

דק סינטטי תוצרת ישראל

 בארץ ישנם מספר מפעלים המייצרים דק סינטטי, איכות הדק הינה גבוהה ביותר ובעלת יתרונות רבים.

נתחיל בנימה ציונית, רכישת דק סינטטי תוצרת כחול לבן, תורמת לכלכלה שלנו ואין כמו מפעל מקומי, המכיר את השוק הישראלי, את האקלים, את הצרכן, נגיש וזמין לכל פרויקט גם אם הוא מורכב ביותר.

כמו כן, הדק מיוצר מחומרים איכותיים וחזקים כגון PVC  ועץ, עמידים מפני קרינת UV, עמידים בפני שריטות, עמידים בפני מים ולא נוצרים בדק כתמים מנוזלים אחרים. הדק מצופה בחומר  שקוף (לא פלסטיק) אשר מקנה לתחושת עץ אמיתי ובכך שאינו שכבה נוספת על הדק הוא מונע היפרדות שכבות עם הזמן. החומרים מהם הדק מורכב מונעים בערה כך שהוא מוגן בעת שריפה. הדק קל לחיתוך ועיצוב ללא הבדלי צבע באזורי החיתוך כיוון שכל שכבותיו בעלות צבע זהה, הוא ניתן להרכבה ללא מרווחים כך שהמשטח המתקבל נראה הומוגני לחלוטין. ניתן להזמין את הדק הסינטטי הישראלי במגוון רחב ביותר של צבעים ואורכים שונים של חיתוכים.

דק סינטטי ישראלידק סינטטי ישראלי

דק סינטטי סיני

דק סיני נחשב לפחות איכותי ממתחריו, הוא דק יותר ולכן רמת עמידותו נמוכה יותר, עובדה המשליכה על מחירו שנחשב לזול יותר בהשוואה מתחריו. הדק הסיני מורכב מעירוב של שבבי עץ וחומרים פולימרים. ישנם דקים סינים המיוצרים בטכנולוגיות גרמניות והם נחשבים לאיכותיים יותר ולכן חשוב לבדוק היטב את המוצר לפני רכישתו. דקים סיניים מגיעים עם הברגות סמויות ולאחר התקנתו מראהו נראה כמשטח הומוגני וחלק.  לרוב הדקים הסיניים מגיעים בגווני אפור.

דק סינטטי אמריקאי תוצרת ארצות הברית

הדקים המיוצרים בארצות הברית נחשבים לאיכותיים ביותר ומיוצרים תחת פיקוח אמריקאי מחמיר. הם מורכבים מ-50% עץ ממחוזר ו-50% פולימרים אנארוביים וכיום ניתן למצוא גם כאלה העשויים מ-100% PVC  הם בדרך כלל דקים עבים יותר המכילים שכבת ציפוי עליונה משני צידי הדק כך שהדק עצמו יהא עמיד למים, ולסוגי נוזלים נוספים כמו יין ולא יצבור כתמים. הדק  עמיד מאוד בפני שריטות ועיוותים בשל חוזקו. הוא מכיל חומרים המקטינים את רמת התחממות הדק, עמיד בפני מזג אויר קיצוני (חום וקור) ומגיע במגוון צבעים, חומים, אפורים, לבנים והדפסים המדמים סוגים שונים של עצים. דקים אמריקאיים מגיעים עם אחריות ארוכת טווח (חשוב לוודא זאת מול הספק).


דק סינטטי אמריקאידק סינטטי אמריקאי

 
דק סינטטי אירופאי

דקים המיוצרים באירופה כמו בלגיה, גרמניה, הולנד וכו' הינם דקים העומדים בתקן האירופאי המחמיר ולכן נחשבים לדקים איכותיים ביותר. גם הם, מגיעים במגוון צבעים ובעלי הברגה סמויה היוצרת מראה של משטח הומוגני.
 דק סינטטי אירופאידק סינטטי אירופאי


לסיכום

אם חשבנו שההתלבטות העיקרית שלנו הינה בחירת סוג הדק בהיבט של האם כדאי להזמין דק במבוק, דק איפאה או דק סינטטי, גם בבואנו לבחור את הדק הסינטטי עלינו לשקול מאיזו תוצרת יהיה הדק הסינטטי הנבחר, האם ישראלי או אמריקאי? סיני או אירופאי? בהחלט מדובר בבחירה שעשויה להיות מאתגרת, אנו כאן לסייע לכם בבחירת הדק הסינטטי המתאים עבור הדרישות והאילוצים האישיים שלכם, בין אם מדובר בשיקולי עיצוב או שיקולי תקציב.

אנחנו כאן לשירותכם.

התקשרו כעת לייעוץ ללא התחייבות עם מומחה דק סינטטי – 050-7373666

מאמרים קשורים