התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

עבודות עץ לעיצוב הבית והגינה

עבודות עץ המתבצעות בבית או בגינה מביאות איתן תמיד שילוב של פתרון לצורך ועיצוב החלל. עבודות העץ שאותן אפשר לבצע בבית או בגינה רבות ובהן פרגולות, משטחי דקים, גדרות, סגירות חורף וחיפוי קירות. המאפיינים של העבודות השונות הם שכולם נותנים לחלל מראה שונה מהמקור, מראה ייחודי וכשהעבודות מתבצעות במקצועיות ועם חברה בעלת ניסיון אפשר ליהנות מעיצוב מושלם לאורך זמן.

עבודות עץ באזור הבית והגינה

פרגולות עץפרגולות עץ מפגישות בין פתרון הצללה לבין אלמנט עיצובי. הפרגולות יכולות להיות ממוקמות בכל מקום בחצר, בכניסה לבית ואפילו ניתן להתקין אותן במרפסת. הפרגולות יכולות להיות גדולות או קטנות וניתן לעצב אותן בדרכים שונות ולבנות אותן ממבחר סוגי עץ שונים.

דקים דקים הינם משטחי עץ (או משטחים סינטטיים) שיכולים לשמש כריצוף עבור הגינה, השביל, הכניסה לבית, למרפסת וגם ליצירת משטח אנטי סליפ סביב הבריכה או הג'קוזי. הדקים מגיעים בשלל דגמי עץ והאפשרות לעצב שבאמצעותם את החלל הינה בלתי מוגבלת.

גדרות עץגדרות עץ מפרידות בין שטח הבית לשכניו ולחלל הציבורי ומאפשרות להגן על דיירי הבית מפני אנשים ובעלי חיים. הגדרות יוצרות מחיצה אקוסטית שחוסמת רעשים סביבתיים ובנוסף לכל אלה הן משדרגות נראותו של הבית ומעניקות את העיצוב הרצוי למקום.

סגירות חורףסגירות חורף הינן מבנים אשר מוצאים במסעדות רבות ואיזורים ציבורים, אך בשנים האחרונות אפשר לראות אותן ביותר ויותר בתים פרטיים. סגירות חורף מאפשרות להפוך מרפסת לחדר, לשנות את המבנה של הגינה ולקבל מרחב מגורים נוסף ומעוצב.

חיפוי עץחיפוי עץ הוא חיפוי המתבצע על קירות הבית, מהצד הפנימי או החיצוני שלו. החיפויים הפכו לפופולאריים ביותר במהלך השנים האחרונות כיוון שהם מעניקים אלמנט עיצובי מרשים ובנוסף לכך מביאים עימם תכונות של בידוד אקוסטי, בידוד טמפרטורה, הגנה בפני מזיקים והסתרה של נזקים בקירות.

שילוב עבודות העץ כבר בשלב תכנון הבית והגינה

כבר בשלב תכנון הבית, הגינה או השיפוץ תוכלו לתכנן גם אלו עבודות עץ תבצעו במקום. חשוב לדעת כי עבודות העץ יכולות להתבצע בנפרד מתהליכים של עבודות בבית, אך מי שמבצע תכנון בתים וגינות צריך להכיר את האפשרויות השונות שעומדות לפניו.
אדריכלים, מעצבים ומעצבי גינות, מכירים בדרך כלל את האפשרויות השונות של עבודות העץ ולכן יכולים להחליט כיצד לשלב אותן בתכנון המקורי. היתרון של תכנון עבודות העץ עם תכנון הבית או החצר הוא היכולת לבצע התאמה מושלמת בין כל האלמנטים בלי להתפשר על אלמנטים שונים. אנשי מקצוע יכולים להגיע לחברה עוד בשלב התכנון ולקבל עצות או להחליט יחדיו כיצד העבודות השונות ישתלבו ויעניקו את תוצאות העיצוב הטובות ביותר בלי להתפשר על הנוחות.

התהליך של עבודות העץ
  • תכנון – השלב הראשון בביצוע עבודות עץ הוא התכנון אליו ניגשים לאחר תיאום ציפיות בין הגורמים השונים (כשאדריכלים ומעצבים רבים בוחרים להיות מעורבים בשלב זה). בתכנון בוחרים את סוג העבודה, את העץ ובוחנים כיצד העבודה תשתלב במרחב בצורה הטובה ביותר.
  • ביצוע – ביצוע עבודות העץ נערך ביום המדויק שנקבע לעבודה כשכל הכלים והחומר מגיעים באותו יום מתוך מטרה לרכז את העבודה לזמן קצר ככל שאפשר בלי להתפשר על האיכות.
  • תחזוקה – אפשר לראות היום שרוב עבודות העץ דורשות עבודות תחזוקה מינימליות. תדירות עבודות התחזוקה ואופיין ייקבע לפי סוג העבודה, סוג העץ והפעילות במקום. כל מי שמתכנן לשלב בביתו או בגינה עבודות עץ יעשה טוב אם יברר מראש על עבודות התחזוקה ולא יופתע כשיצטרך לבצע אותן.


הזמנת חברה מקצועית לביצוע עבודות העץ

בבחירת חברה לביצוע עבודות עץ יש לבחון את הניסיון שלה. מומלץ מאד להסתכל על תיק העבודות של החברה ולבדוק שהיא קשובה לשאלות וצרכים ויכולה לשתף פעולה עם אנשי התכנון כמו האדריכלים והמעצבים. חברת ר.ד פרוייקטים היא חברה בעלת ניסיון רב בעבודות עץ שתשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה.

מאמרים קשורים