התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק מבית אקסטרפארק שומר על סביבה ירוקה

מי הם FSC ולמה חשוב לבחור את המוצרים עם התווית שלהם?

FSC - Forest Stewardship Council – ארגון עולמי ללא כוונת רווח, אשר קובע את הסטנדרטים עבור מה הוא יער המנוהל באחריות, הן מבחינה סביבתית והן חברתית.

FSC דואג שחברות לאורך שרשרת האספקה יעמדו בסטנדרטים המומלצים שלהם, הארגון מציע בדיקות בעלות נמוכה לבדיקת או לדחיית תביעות על מוצרי עץ ומוצרי נייר.

בדיקות לדוגמה של מוצרי עץ מאפשרות לקונים, מוכרים וסוחרים להבטיח כי המוצרים שהם מקבלים מספקים את מה שהם טענו להיות.

FSC מסייע לשמור על היערות ועל אלו החיים בהם, על ידי הגנה על הצמחים, החיות, זכויות האנשים האינדיבידואלים, בטיחות העובדים ביער ועוד. כך שכאשר המוצר נושא את הלוגו FSC, אתה יכול להיות בטוח שזה נעשה ממקור אחראי.

מאז 2011, קיים המיזם המשותף בין FSC לבין מחלקת החקלאות של ארצות הברית, כיום ישנם למעלה מ-190 מיליון דונם בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם של יערות מוסמכים על ידי FSC.
דק סינטטי לסביבה ירוקה
אקסטרפארק -
מערכת ההתקנה של אקסטרפארק בעלת אחוזי הצלחה גבוהים בזכות השילוב בין אנשי המקוצע הטובים בתחום לבין תהליכי ייצור אנרגיה ידידותיתיים לסביבה. אצלינו נותרת אפס פסולת ייצור! הכל ניתן לשימוש חוזר ומחזור.

אקסטרפארק מיוצר מעצים שמקורם ביערות בהשגחת FSC, אנו בודקים ומבקרים את הספקים שלנו ועומדים בכל ההיבטים המשפטיים סביב הגנת העובד, שימור היער וחתירה בלתי חוקית.

בבעלתינו זכאיות והסמכות של FSC, המספקות אישור אמין לקניית, ייצור ומכירת מוצרי העץ.

כל הלוחות הקצרים הנוצרים עקב החיתוכים במהלך הייצור הראשון משמשים תמיד לייצור קווי מוצרים אחרים.

אפילו לאבק העץ ישנו ערך גבוה, מחצית ממנו משמש לייצור אנרגיה לצריכה שלנו. כל המפעל שלנו פועל על אנרגיה המיוצרת באופן עצמי מאבקת העץ הנשארת מהייצור.

העודפים הנוספים שנותרים מתהליך הייצור משמשים כחומרי גלם למוצרים נוספים.

דקים אקסטרפארק

מאמרים קשורים