התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק עם תשתית אלומיניום

ענף הדקים עובר מהפיכה חיובית בשנים האחרונות, מתן דגש על איכות ופתרון בעיות נפוצות באמצעות שיטת התקנת דקים מתקדמת, דק עם תשתית אלומיניום הוא השחקן החזק שיוביל את ענף הדקים בעתיד הקרוב מאוד.

אז לשם מה נתכנסנו בכתבה זו?


בכתבה שלפניכם נפרט אודות הסיבות לעלייה בביקושים לדק עם תשתית אלומיניום, הבעיות שהובילו לפיתוח פטנטים מתקדמים המשתלבים על דק עם תשתית אלומיניום ונסקור את התפתחות האלומיניום בענף הבנייה באופן כללי.

דק על תשתית אלומיניום
רקע כללי אודות תשתית אלומיניום בענף הבנייה

שימש לראשונה עבור תשתיות בנייה בשנות העשרים. השימושים באלומיניום היו מכוונים בראש ובראשונה לפרטי עיצוב דקורטיביים וארט דקו. פריצת הדרך החלה בשנת 1930, כאשר מבנים גדולים בתוך האמפייר סטייט בילדינג נבנו באלומיניום (כולל מבנים פנימיים והצריח המפורסם) זאת מפני שאלומיניום נחשב לחומר עמיד וקל לשימוש בענף הבנייה, חומר המציע עמידות בפני קורוזיה, אינו דורש תחזוקה ואם נשווה אותו לבטון נבחין כי אינו דורש השקעה פיסית של יצירת תשתית מוקדמת או זמן לייבוש.

הגענו לשנת 2018, אלומיניום, חומר גלם פופולארי ביותר, קיים קונצנזוס באשר לעובדה כי מדובר באחד החומרים היעילים ביותר מבחינת חיסכון ובניה ירוקה, הוא מביא עימו יתרונות סביבתיים וארגונומיים, כל העוסקים בענף הבנייה ומכירים את חומרי הגלם השמישים יסכימו עם עובדה זו.

במבט לעתיד, השימוש באלומיניום לטובת בניית תשתיות בענף הבניה ילך ויגדל. כך לדוגמה, באמריקה ישנם אלפי תשתיות בטון וגלגלי פלדה המחזקים גשרים ובניינים שיעברו בנייה מחדש בשל גילם ומצבם. האלומיניום ללא ספק יהיה חומר בניה מועדף כתשתית חדשה לשדרוג התשתיות הישנות. האלומיניום הינו חומר קל, עמיד וניתן למחזור אינסופי. שימו לב לנתון הבא - כמעט 75 אחוזים מכלל אלומיניום אשר יוצר בעבר עודנו בשימוש כיום!

גם עולם העץ לא יקופח והשימוש בתשתית אלומיניום עבור דק הולך וגדל ברחבי העולם וגם בישראל. וכעת נפרט אודות דק על תשתית אלומיניום קצת יותר.

דק על תשתית אלומיניום אקסטרפארק

דק על תשתית אלומיניום


עד לסוף שנת 2017, השוק הישראלי, בלית ברירה, נאלץ להסתפק בתשתית האורן המטופל עבור הדק בשל היעדר פתרונות אחרים.

הבשורה החדשנית לענף הדקים בישראל, בשורה שהחלה לחלחל בישראל בסוף שנת 2017 ותופסת תאוצה בשנה הנוכחית הינה התקנת דק על בסיס תשתית אלומיניום, האפשרות המתקדמת לבניית דק בעולם וגם בישראל.

הנסיבות שהובילו לפיתוח דק עם תשתית אלומיניום>>

בעיות אשר חוזרות על עצמן כגון: ריקבון התשתית, נגישות בלתי אפשרית, אי חסינות בפני חרקים ומזיקים, אתם רק יכולים לדמיין מה הולך שם למטה לאחר שמונחות קורות הדק..  בעלי הנכסים ונציגי רשויות נאלצו להתמודד עם בעיות חמורות אשר נבעו מריקבון התשתית, אכזבתם הוטחה בפניהם של מתקיני הדקים ברחבי העולם, חברת אקסטרפארק הספרדית החלה להבין כי נדרש פיתרון איכותי ולטווח ארוך כיוון שחייבת להתקיים המשוואה של "כולם מרוויחים", עם החשיבה הנכונה הזו החלו לפתח פטנטים מדהימים שהניבו פתרון איכותי לבעיות אשר מנינו, עם פתרונות אלו הם רצים בשיא המרץ בעולם ולשמחתנו הצלחנו להביא אותם גם לישראל!

דק על תשתית אלומיניום אקסטרפארק ישראל >>
בשנת 2017 גורמים מומחים בענף הדקים בישראל הבינו שהגיע הזמן להצטרף לטרנד העולמי ולחשוף את השוק הישראלי לפתרונות המוצעים ברחבי העולם, החליטו לשנס מתניים ולייצר מהלך מהפכני שיאפשר גם לבעלי הנכסים בישראל ליהנות ממוצר איכותי, דק על תשתית אלומיניום שמציע תשתית איכותית, אל חלד, חסינה בפני ריקבון, מאפשרת התקנה איכותית, יפה שבאמת תחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות.

לאלו מכם אשר טרם נחשפו למותג עצמו, מדובר בחברת אקסטרפארק העולמית אשר החלה את פעילותה בישראל במסגרת חברת "אקסטרפארק ישראל" מקבוצת ר.ד. היבואנית הרשמית של אקסטרפארק העולמית אשר לקחה על עצמה את האחריות על הפצת הבשורה ופתיחת אפשרויות איכותיות עבור השוק הישראלי, חשוב לציין כי מעבר לתשתית האלומיניום האיכותית של הדק, אקסטרפארק מציעה מגוון פטנטים רשומים המהווים את שיטת ההתקנה של אקסטרפארק, מגנט קליפ, אשר מתבססת על דק המותקן עם תשתית האלומיניום.

תמצית יתרונות תשתית האלומיניום>>

תשתית אלומיניום ידועה כבעלת יכולת נשיאה משופרת ויציבות משודרגת - רצפת דק עם תשתית אלומיניום ישמר ישר ויציב ללא עיוות או ריקבון בעיקר בזכות תשתית האלומיניום המציעה עמידות לשנים רבות, כאמור, לא ניתן להשוות לתשתית העץ שנהוג היה להתקין בישראל.


דק עם תשתית מתכת אקסטרפארק


פטנט התקנה המתקדם של אקסטרפארק -
כפי שצוין קודם, לא מדובר רק בתשתית האלומיניום אשר מביאה עימה את הבשורה החיובית לענף הדקים, שיטת ההתקנה "המגנט קליפ" (פטנט עולמי רשום) אשר מותקן על תשתית האלומיניום מאפשר קיבוע של קורות הדק בצורה בטוחה יותר, ללא מרווחים וללא צורך בכלי עבודה מרובים. התקנת דק על תשתית אלומיניום בשיטה המגנט קליפ חוסכת בעלויות ובזמן. מערכת המגנט קליפ (התקנת הדק על תשתית אלומיניום) מתאימה לכל סוגי המשטחים ומציעה יתרונות ייחודים כגון: גמישות, נגישות מלאה לתשתית האלומיניום ואפשרות לשימוש חוזר! 

אנו מזמינים אתכם לשוחח עימנו ולהתייעץ טרם קבלת החלטה בנוגע לדק אשר יותקן עבור הנכס שלכם ומבטיחים לסייע ככל האפשר על מנת שגם אתם תהנו מדק איכותי לאורך שנים ארוכות ביותר!
לייעוץ מומחה דקים התקשרו כעת 050-7373666



דק עם תשתית אלומיניום

מאמרים קשורים