התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

כשאומרים דק במבוק מתכוונים דק במבוק מוסו

 לבטח גם אתם מבחינים במגמה אשר אט אט מחלחלת לענף הדקים, למגמה הזו קוראים: דק במבוק ואם נדייק יותר המגמה היא: דק במבוק מוסו  bamboo x-treme. נקודה. 

וכעת נפרט.

חלקכם מכירים את דק הבמבוק אך לא בטוח שנחשפתם לסוג הנכון. לאחר שצברנו ניסיון עצום בעבודה עם כל סוגי הדקים הקיימים גם אנחנו נסחפנו אחר דק הבמבוק, אך נדגיש כי ההמלצה שלנו נובעת מהתנסות חיובית עם דק במבוק מוסו שבהחלט מקיים את ההבטחה לעומת סוגים אחרים של דק במבוק אשר למען האמת גם אותנו לא הרשימו במיוחד. אז נתמקד בחיובי ונסביר מדוע דק במבוק מוסו הוא הדק הנבחר מבין כל סוגי הבמבוק הזמינים בישראל.

דק במבוק מוסו מהווה אלטרנטיבה מושלמת לדקים המיוצרים מעצים טרופיים המצויים כעת בסכנת הכחדה. הבמבוק הינו צמח הגדל במהירות הגבוהה ביותר, על כן הגיוני שנעדיף לעשות בו שימוש ולשמר את זני העצים הנדירים שקצב גידולם איטי יותר באופן משמעותי.

דק במבוק מוסו מיוצר בתהליך ייחודי המקנה לו קשיחות, יציבות ועמידות אשר משתווים לעצים הטרופיים האיכותיים ביותר. חברת MOSO אשר הבינה את הפוטנציאל העצום של הבמבוק, החלה לחקור ולבחון שיטות שונות לייצור דק שיספק פתרון מושלם שיאפשר לכולנו לשמור על איכות הסביבה. מוסו הצליחה לפתח מוצר אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר באמצעות טיפול צפיפות גבוהה - density-thermo treatment, המקנה לדק הבמבוק את היציבות והחסינות שהפכו אותו לדק הנבחר ברמה הגלובאלית.

תוצאות מבחן עמידות דק במבוק

שימו לב לנתון הבא - מבחנים שהתקיימו על מנת להשוות בין סוגי הדקים השונים מצאו שבזכות תהליך הייצור הייחודי של דק במבוק מוסו, דק זה כרגע הינו דק הבמבוק היחיד אשר עומד בתקנים הנדרשים ליישומי האאוטדור!


תוצאות מבחן עמידות דק במבוק



דק במבוק אשר אינו מטופל בשיטה הייחודית של MOSO נחשב לדק לא עמיד, הטיפול הייחודי של MOSO - density-thermo treatment, משפר בכמעט חמישים אחוזים את היציבות המימדית של הדק. עמידות זו באה לידי ביטוי בין היתר בכך שהדק חסין בפני פטריות, מיקרו אורגניזמים, מתאים לסביבה לחה, סיווג אש גבוה ובטיחותי על פי התקנים הנדרשים ועוד.
החסינות הגבוהה של דק הבמבוק מביאה עימה יתרון חשוב נוסף בכך שתדירות החלפת דק במבוק מוסו הינה תדירות נמוכה ביותר בהשוואה לסוגי דקים אחרים באופן כללי ובפרט כשמשווים בין דק במבוק מוסו לדק במבוק מסוג אחר.


תוצאות מבחן עמידות דק במבוק

עץ במבוק מוסו מתאים למגוון ישומיי אאוטדור אך נפוץ בעיקר בגזרת הדקים. מעבר לעמידות הגבוהה דק במבוק מוסו מציע גמישות במראה המעוצב של הדק, צידו האחד של לוח הדק הינו בעל מרקם חלק והשני מחוספס, שילוב מנצח זה מאפשר לגוף המתכנן ומבצע התקנת דקים חופש פעולה הן ברמה העיצובית והן ברמה הפונקציונאלית, כך לדוגמה בעת התקנת דק במבוק בסמוך לבריכה אנו נוהגים לעשות שימוש במרקם המחוספס של הלוח על מנת לייצר משטח אנטי סליפ עבור מבקרי המתחם.


דק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפ

במבוק מוסו הינה חברה בבעלות הולנדית ומשרדיה יושבים בסין, Moso Bamboo הינה חברה מובילה בעולם בתחום הבמבוק ובחרה בחברת קנה’קש הישראלית כנציגתה הבלעדית בישראל.

      במבוק מוסו - לוגו       במבוק מוסו - לוגו    



ר.ד. פרוייקטים בע"מ הינה חברת ביצוע ותכנון העובדת באופן הדוק עם חברת קנה'קש מאחר וחברת קנה'קש הינה חברה המקפידה על איכות חומרי הגלם, שירות מעולה ושמירה על איכות הסביבה.

להלן לקט עבודותינו המשותפות עם חברת קנה'קש, במבוק מוסו.

דק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפדק במבוק מוסו אנטי סליפ

מאמרים קשורים