התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

התקנת דק ללא ברגים

משטח דק הוא משטח מרשים למדי אשר יכול להיות מותקן בחצרות בתים או בשטחים ציבוריים. התקנת הדק יכולה להתבצע בשיטות שונות ובשימוש של שלל עצים. אחת השיטות המרשימות של התקנת דק היא התקנה ללא ברגים.

התקנה ללא ברגים מיוצרת משטח חלק לחלוטין, משטח שאין ממנו בליטות ונעים למראה ולהליכה. השיטה לייצר משטחי דק ללא ברגים היא חדשה יחסית והיא מוכחת כאפקטיבית ביותר ומעניקה מספר יתרונות בולטים:

Decking-without-screws

בטיחות- משטח דק ללא ברגים יכול להחזיק מעמד לאורך זמן מבלי שיהיו בליטות באזור התקנת הברגים וכך המקום הופך לבטיחותי גם עבור שימוש לילדים.

תחזוקה- תחזוקת דק ללא ברגים היא פשוטה יותר מאשר תחזוקת דק עם ברגים. הברגים יכולים לפתח קורוזיה (חלודה) ולכן ידרשו תחזוקה מורכבת יותר. הליך התחזוקה הכולל שיוף או צביעה יתבצע בקלות ובנוחות בכל רגע שתבחרו בכך.

התקנה- התקנת דק ללא ברגים לא לוקחת יותר זמן מאשר דק עם ברגים והתוצאות הן דק חלק, ללא בליטות ובמינימום דרישות תחזוקה.

בריאות- התקנה ללא ברגים מונעת פטריות אשר עלולות להיווצר כאשר לעץ חודרים מים. כיוון שהעץ לא נפגע מהברגים או מסמרים, המים לא חודרים אליו ומזהמים לא נכנסים פנימה.

אסתטיקה- התקנה ללא ברגים מעניקה משטח דק חלק, ללא חורים או ברגים אשר נכנסים אליו. כיוון שאין ברגים אין תופעות של קורוזיה והמראה מרשים לאורך שנים.

Decking-without-screws-2

כיצד מותקן דק ללא ברגים
התקנה ללא ברגים מתבססת על מבנה חזק אשר מעניק לדק אחיזה חזקה מתחתית המשטח. המחברים המיוחדים אשר מיועדים לשיטת התקנה זו מונעים את עיוות העץ ומונעים ריקבון אשר עלול להיכנס לעץ במצבים של החדרת מסמרים או ברגים. כיוון שמשטח הדק המתקבל הוא חלק לחלוטין, ניתן לבצע ליטוש או צביעה של העץ בקלות ולפי הצורך.

בחירת חברה להתקנה

במידה ואתם רוצים ליהנות ממשטח דק חלק ללא ברגים, כדאי שתוודאו כי החברה איתה אתם עובדים מנוסה בתחום ויכולה להעניק לכם דק חזק, אסתטי, מדויק וכמובן ללא ברגים. מעבר לכך, מומלץ לבחור בחברה אשר קשובה לרצונות שלכם ויכולה להתאים עצמה לדרישות שלכם כמו למשל להשתמש בעץ המועדף עליכם ושיכולה לעמוד בלוח הזמנים המבוקש לכם.

מאמרים קשורים