התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

אמרת דק טיק, התכוונת פרימיום

אין דרך לחמוק מהעובדה שרבים האנשים שיעדיפו את עץ הטיק בבואם לבחור דק, כיום תחום הדקים מציע אינספור אפשרויות הכוללות דק טיק, דק איפאה דק אירוקו, דק סינטטי ועוד. בכתבה שלפניכם נעסוק בעיקר בשיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת דק טיק. שיקולים כגון תחזוקת הדק, זמן העבודה הנדרש וכמובן את התשתית עליה מונח הדק. הבשורה המשמחת הינה שעם התפתחות הטכנולוגיה בענף הדקים הכל הפך להיות הרבה יותר ברור ופשוט. אז בואו נעשה לכולנו סדר בכל הקשור לבחירת דק טיק כדק מועדף.

דק טיק
דק הטיק מביא עימו פונקציונאליות ומראה אלגנטי
התקנת דק טיק הינה דרך נהדרת להרחיב את מרחב המחיה ולהפוך את החצר שלכם לשימושית באופן מהיר ויעיל ביותר. הדק אשר מותקן מחוץ לבית, מטשטש את הקווים המפרידים בין שטחי הפנים והחוץ, מאפשר ליצור מתחם ישיבה חיצוני המתאים בהחלט למיקום פינות אירוח, כך שהוא משמש כהרחבה חיצונית לפנים הבית.
לסיכום נושא הפונקציונאליות, באמצעות דק טיק תוכלו להרחיב את אזור המגורים ולהפוך את ביתכם או את בית העסק שלכם למרווחים יותר ולהוסיף פונקציונליות למרחב שלא נוצל בעבר. זוהי למען האמת, הסיבה לכך שיותר ויותר אנשים מאמצים בשנים האחרונות את השימוש בדק לעיצוב האזור החיצוני.

נמליץ על בחירת דק טיק בהקשר של יצירת המשכיות למראה המעוצב של הבית מאחר ודק טיק ניחן במראה אלגנטי ויוקרתי, דק טיק נחשב לדק איכותי שהוכיח עמידות וחסינות לשנים רבות.

דק טיק, האם באמת הדק הטוב ביותר?
בנוף המודרני, אדריכלי נוף ומעצבים נוף נוהגים לבחור השתמש בדק טיק, בזכות תכולת הסיליקה (צורן דו-חמצני) הגבוהה הקיימת בדק מעץ הטיק, עץ הטיק הינו עץ יציב ביותר ובעל חסינות יוצאת דופן בפני לחות, אינו מחליק ולכן צבר פופולאריות רבה בקרב אדריכלים רבים. שילוב המאפיינים הללו הובילו לכך שעץ הטיק נחשב לעץ אידיאלי עבור דק חיצוני. עץ הטיק בעל מוניטין רב שנים, מוכר כאחד העצים הדומיננטיים המשמשים כיום ושימשו בעבר לבניית סיפון בספינות, דק טיק נוח מאוד לעבודה, בעל גוון צבע צהוב חום עם טקסטורה ייחודית של תבואה. בעבר השתמשו בו בעיקר עבור יאכטות אלגנטיות.
דק טיק הוא דק פרימיום ומהווה הבחירה המועדפת עבור מעצבים בעלי שם עולמי.

דק טיק נוצר על ידי טבע
דק טיק נחשב לבחירה טובה ביותר עבור דק חיצוני, בניגוד לעצי דק אחרים אשר עברו תהליך כימי, עץ הטיק הינו חופשי מרעלים וחומרים כימיים והוא בטוח לסביבה. נוסף על כך, עץ הטיק כמעט אטום ובעל שמנים טבעיים משמרים (טקטונה גרנדיס) ולכן עמיד מאוד מפני ריקבון ובפני מפגעי מזג האויר (חום השמש, גשם, כפור או שלג) ולכן דורש תחזוקה מינימאלית אחת לתקופה על מנת לשמר את מראהו הטבעי והזוהר.

דק טיק פרימיום
דק פרימיום
דק טיק הינו דק המשתייך לקטגוריית הפרימיום של ענף הדקים וכך גם באקסטרפארק, אנו ממליצים בהחלט על דק טיק אך יחד עם זאת קחו בחשבון שאם אינכם מעוניינים להקצות את התקציב הנדרש עבור דק טיק, תוכלו בהחלט לבחור מבין מבחר עצום של סוגי דקים נוספים אשר מבטיחים מראה יפהפה ואיכות לשנים ארוכות, כך לדוגמה: דק איפאה, דק סינטטי, דק אירוקו ועוד.

השוואה בין דק טיק לדקים נוספים מעץ טבעי
דק איפאה (Ipe),
דק איפאה מגיע בדרך כלל ממדינות כגון: ברזיל, ארגנטינה, בוליביה ופרו הוא בעל גוון צבע עשיר, עד גוון צהוב כהה וגם הוא דוהה עם הזמן. דק איפאה הינו דק עמיד במיוחד מפני ריקבון חרקים כמו כן, עמיד בפני אש. למעשה עץ האיפאה נקרא לעתים קרובות "ironwood" כי הוא קשה באופן מרשים. גם את דק האיפאה, ניתן לרכוש במחירים סבירים בהשוואה לדק טיק.

דק אירוקו (iroko), גם הוא נחשב לאפשרות טובה עבור הדק שלכם כי לרוב עומד בתקציב של רוב האנשים, אך נחשב לרך יותר מטיק אבל עץ האירוקו הינו ממשפחת העצים הקשים, מגיע מאפריקה. אם אתם מחפשים אפשרות חסכונית עבור דק, עץ אירוקו עשוי להתאים לכם מאחר והוא הקרוב ביותר למראה ולגוון של עץ הטיק.

article-teak-strip-ipe
article-teak-strip-iroko
article-teak-strip-taek
אז אין פלא שקיימת התלבטות בעת בחירת סוג הדק הרצוי, בעיקר כיום כשישנן אפשרויות טובות ורבות עבור דקים, ההחלטה שלכם אמורה להתקבל על בסיס ההעדפות האישיות ועל בסיס הצרכים שלכם, לכל דק מרקם ייחודי (טקסטורה), צבע ייחודי, תחזוקה נדרשת, מה שכן לא בכדי דק טיק נחשב לדק פרימיום, הוא מציע את הרמה הגבוהה ביותר של האיכויות שמנינו, השאלה שכעת נשאלת הינה- עד כמה אתם מקפידים והאם זה עומד בתקציב שהקצתם לפרויקט.

נסיים את הכתבה בהתייחסות חשובה לתשתית דק טיק. החל משנת 2018, אקסטרפארק העולמית הגיעה לישראל, הייחודיות של אקסטרפארק הינה בהמצאת מערכת התקנת דקים אשר פתרה מכלול בעיות אשר הוצפו בעשורים השונים על ידי בעלי דקים ועל ידי גורמים מקצועיים שנגעה ידם בהתקנת דק או בבחירת דק זה או אחר.

חברת אקסטרפארק מציעה מגוון סוגי דקים, כאשר סוגי הדקים שנבחרו על ידי החברה הינם באיכויות הגבוהות הנדרשות כדי לאפשר לבעלי הנכסים ליהנות מדק איכותי, קל לתחזוקה ולאורך שנים. כמובן שדק טיק נמנה בין סוגי הדקים שחברת אקסטרפארק בחרה להציע ללקוחותיה.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד אודות שיטות ההתקנה המתקדמות ואודות סוגי הדקים המוצעים ע"י אקסטרפארק ישראל המייצגת בבלעדיות את אקסטרפארק העולמית אשר פופולארית ביותר בשוק העולמי ובאיזורים הדומים באקלים לאקלים הישראלי. שיטת התקנה של אקסטרפארק פשוטה יותר, מהירה יותר, יעילה וחסכונית. התקנה חכמה המתבצעת באמצעות נעילה מכנית מתקדמת בעלת אחיזה מושלמת אשר מהדקת את הלוחות חזק יותר מאשר הברגים הסטנדרטים, אך עדיין מציעה גמישות ומאפשרת לפתוח ולסגור בקלות במידת הצורך. היכנסו כעת לקריאת מידע נוסף אודות דק טיק מבית אקסטרפארק. תוכלו גם להוריד את פרוספקט דק טיק המתאר את המוצר באופן מושלם. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לקבל את התשובות הנדרשות לכם טרם קבלת החלטה אודות סוג הדק המתאים לכם, בין אם הוא דק טיק או דק אירוקו, דק איפאה, אנו כאן לשירותכם.
דק טיק

מאמרים קשורים