התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

טרנדים בתחום עבודות עץ

בניה בעץ יכולה להיות כל כך מגוונת, ישנן אינספור אפשרויות עיצוב בחומר הגלם המצוין הזה. יש אינספור סוגי עצים ברחבי העולם וכמעט מכל אחד מהם שמיש עבור מגוון עבודות עץ.

תנסו לחשוב לרגע איך משתיל קטן שניטע צומח גזע רחב שמתעצם ומאמיר ולבסוף ניבנה ממנו בית רחב מידות ומרשים ומצד שתי סלסלות קלועות  מעלי קוקוס.

כפי שציינו, אינסוף אפשרויות! 

עם השנים, הטכנולוגיה המתפתחת והמעצבים החדשנים  שצצים עם רעיונות חדשים ומטורפים, העיצוב בעץ מגיע לרמות יותר ויותר גבוהות.

בניית בתים מעץ


עבודות עץ לבניית בתי עץ


בארצות הברית ובאירופה מזה שנים ארוכות בונים בתים מעץ, הסיבה לכך נובעת מהעובדה שעץ הינו חומר גלם שקל מאוד לעבוד איתו כך שבנית בתים מעץ הינה בנייה מהירה יותר מבניה באמצעות בלוקים, הבניה בעץ נקיה יותר ומצריכה פחות אופרציה הכוללת תיאום בין בעלי המקצוע השונים ובנוסף העץ מתהדר בתכונה נוספת שהינה בידוד אפקטיבי של חום וקור ובכך מסייע בהפחתת עלויות התפעול. אז נכון שבניית בתי עץ עשויה להיות יקרה יותר מהבניה המקובלת בארץ, אך לטווח הרחוק מדובר בהשקעה משתלמת.
עבודות עץ לבניית בתי עץ
כשמביטים במגמה העולמית מבחינים בכך שבחו"ל כבר לא בונים את הבתים מעץ בפלטפורמה המוכרת לנו: מלבן או ריבוע עם גג רעפים, אלא מתכננים את הבית באופן שיאפשר חיסכון עתידי של עלויות חימום או קירור הבית, כך שהבית הופך "ירוק" יותר במובן של ידידותי לסביבה. בנוסף אנו עדים לטרנד עולמי של שילובי העץ עם חומרי גלם נוספים כגון: בטון, אבנים וזכוכית. ישנם בתים "ירוקים" המשלבים עץ ברוב קירות הבית וקיר אחד בודד מתהדר בזכוכית, הממוקמת לכיוון ממנו השמש זורחת  על מנת שתאיר ותחמם את הבית באופן טבעי ברב שעות היממה.

בתים מעץ הפכו לכל כך מבוקשים עד לרמה שניתן להזמינם מסין בלחיצת כפתור בכל צורה, צבע ושילוב שרק תרצו, רק תשלחו תכניות והבית בדרך אליכם.

שילוב אלמנטים

אם חלמתם על בית מעץ אך אפשרות זו לא רלבנטית עבורכם כרגע תוכלו בהחלט לשדרג את מראה הבית באמצעות שילוב אלמנטים של עץ בעיצוב ביתכם.

חיפוי עץ סידר

אחד הטרנדים הבולטים הינו חיפוי קיר באריחי עץ, החיפוי יראה מצוין גם כשמתבצע על קיר חיצוני, תוכלו לבחור בחיפוי מקטע קטן או קיר שלם. השילוב של המראה המודרני עם העץ מקנה תחושת חמימות ומראה אלגנטי. בפנים הבית עיצוב קיר מעץ אפשרי כקיר שלם, כחצי קיר וכחיפוי נישה בעץ. סוגי העצים הינם רבים וכך גם סגנונות החיפוי המוצעים - כיד הדמיון, ישנם חיפויים אשר מגיעים כפלטות חלקות, ישרות ומסותתות (הסגנון המיושן יותר) והטרנד הבולט היום הינו אריחי עץ שהטקסטורה שלהם מחוספסת בגבהים שונים והאריחים עצמם ברוחב שונה, כך שהתוצאה המתקבלת הינה קיר בעל מראה ייחודי ולא רגיל, ממש פריט אומנות לכל דבר.

טרנד בולט נוסף בימינו הינו ריצוף הבית בעץ, מלבד הפרקט הטבעי המוכר לנו, שמגיע במגוון גדלים וצבעים, תוכלו לרצף את חדר האמבטיה או את המקלחון עצמו בסרגלי עץ סידר דקים וארוכים. ריצוף סרגלי עץ באמבטיה ידוע ביכולתו לשדרג את חדר אמבטיה ולהקנות לה מראה יוקרתי של חדר רחצה במלון בוטיק. ותודו שהייתם שמחים להרגיש כך במקלחת הפרטית שלכם.
רצפת עץ באמבטיה
ולא נוכל לסיים מבלי לציין את המגמה הנוספת אשר צוברת תאוצה, הלא היא חיפוי תקרות בעץ. בדיוק כמו קיר בסלון, ניתן לבחור חלק מהתקרה בבית אותו אנחנו רוצים לחפות בעץ. זאת יכולה להיות תיקרה מונמכת אשר תכלול גופי תאורה, מעל האי במטבח, מעל פינת האוכל או מעל הסלון. כל אחד על פי טעמו ואילוצי הבית.

חיפוי תקרת עץ



חיפוי HPL

אמנם לא מדובר בעץ האותנטי המוכר לכם, אך נכון יהיה להציג בפניכם את הטרנד החדש אשר צובר לאחרונה תאוצה הינו פתרונות חיפוי Hpl. Hpl הינו חומר רב שכבתי המיוצר בטכנולוגיה חדשנית וייחודית. חיפוי   Hplמספק מענה יצירתי, חדשני ובעל מראה ייחודי, עמיד בפני חום, קור ודהייה בשמש.
 Hpl מתאים הן לחיפוי פנים והן לחיפוי חוץ.
ניתן להזמינו בעשרות גוונים, בעוביים ובמרקמים שונים. לאלו שממש רוצים להיות נועזים ומקוריים, ניתן לתת לדמיון מקום ולעצב את לוחות ה-hpl בהדפסה דיגיטלית.

חיפוי HPL

נסכם ונאמר שתחום העץ אינו שוקד על שמריו והמעצבים המוכשרים יודעים כיצד ומתי לעשות בעץ שימוש באופן שיהפוך כל מתחם למשהו מיוחד. במידה וגם אתם חובבי עץ בנשמתכם ונחה עליכם השראה, פנו אלינו, מבטיחים להפוך עבורכם השראה למציאות. התקשרו כעת 050-7373666

מאמרים קשורים