התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר
מרכז מידע מקצועי המכיל מידע נרחב אודות סוגי הדקים הקיימים, סוגי ההתקנות והמגמות בישראל ובעולם בתחום התקנות דקים הן עבור המגזר הפרטי והן המגזר העסקי.

שנה תצוגה
  • קווים לדמותו של דק סינטטי מבית אקסטרפארק

    קווים לדמותו של דק סינטטי מבית אקסטרפארק

    הדק הסינטטי מבית אקסטרפארק ישראל הינו דק WPC (ראשי תיבות של Wood Plastic Composite), להבדיל מדקים סינטטיים אחרים שמיוצרים בעיקר מפלסטיק.

    קרא עוד

  • אמרת דק טיק, התכוונת פרימיום

    אמרת דק טיק, התכוונת פרימיום

    אין דרך לחמוק מהעובדה שרבים האנשים שיעדיפו את עץ הטיק בבואם לבחור דק, כיום תחום הדקים מציע אינספור אפשרויות הכוללות דק טיק מהגוני, דק קומרו, דק איפאה דק אירוקו, דק סינטטי ועוד.
    בכתבה שלפניכם נעסוק בעיקר בשיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת...

    קרא עוד

  • דק עם תשתית אלומיניום

    דק עם תשתית אלומיניום

    ענף הדקים עובר מהפיכה חיובית בשנים האחרונה, מתן דגש על איכות ופתרון בעיות נפוצות באמצעות שיטת התקנה מתקדמת, דק עם תשתית אלומיניום הוא השחקן החזק שיוביל את ענף הדקים בשנים הבאות, היכנסו לכתבה ותבינו מדוע.

    קרא עוד

  • חשוב לדעת לפני שבוחרים דק

    חשוב לדעת לפני שבוחרים דק

    להלן מספר שיקולים שעליהם יש לתת את הדעת בעת הזמנת דק, מדובר קצת מעבר לשיקולים הסטנדרטיים הכוללים את הצבע ואת טקסטורת הדק.
    עד לפני כ- 10 שנים מעטות היו האפשרויות בבחירת דק, עם חלוף השנים תחום הדקים התפתח משמעותית וכיום ניתן להתלבט בין...

    קרא עוד

  • 9 טיפים לעיצוב דק מושלם

    9 טיפים לעיצוב דק מושלם

    עד לא מזמן ניכר כי תחום הדקים לא חידש משמעותית באמירתו העיצובית, מן הנדרש להחזיר את ביטוי חופש היצירה בתעשיית הדקים. על כך בכתבה.

    קרא עוד

  • דק מבית אקסטרפארק שומר על סביבה ירוקה

    דק מבית אקסטרפארק שומר על סביבה ירוקה

    מי הם FSC ולמה חשוב לבחור את המוצרים עם התווית שלהם?
    FSC דואג שחברות לאורך שרשרת האספקה יעמדו בסטנדרטים המומלצים שלהם, הארגון מציע בדיקות בעלות נמוכה לבדיקת או לדחיית תביעות על מוצרי עץ ומוצרי נייר.

    קרא עוד

  • דקים- טרנדים עתידיים 2017-2018

    דקים- טרנדים עתידיים 2017-2018

    גם בישראל, כמו בעולם, צוברים יותר ויותר נסיון באשר לעולם הדקים והמסקנות מיושמות ברגעים אלו ברחבי העולם, הכתבה שלפניכם עוסקת במגמות 2018, היכנסו לקריאה.

    קרא עוד

  • השאלות המשמעותיות שיסייעו בתכנון דק מושלם

    השאלות המשמעותיות שיסייעו בתכנון דק מושלם

    כעת נציג את השאלות החשובות שהמענה עליהן ישפיע על קבלת ההחלטות המשמעותיות הקשורות לבחירת סוג הדק וסוג ההתקנה

    קרא עוד

  • האפשרויות לרכישת דק סינטטי

    האפשרויות לרכישת דק סינטטי

    אם החלטתם כי דק סינטטי הינה הבחירה המועדפת עליכם חשוב שתקראו את המידע המפורט בכתבה לפניכם, כאן אנו נציג את כל האפשרויות אשר עומדות לבחירת הצרכן הישראלי, בנוסף נפרט אודות אופן הרכישה הנכון שיאפשר לכם ליהנות מדק סינטטי איכותי המגיע עם...

    קרא עוד

  • כשאומרים דק במבוק מתכוונים דק במבוק מוסו

    כשאומרים דק במבוק מתכוונים דק במבוק מוסו

    לבטח גם אתם מבחינים במגמה אשר אט אט מחלחלת לענף הדקים, למגמה הזו קוראים: דק במבוק ואם נדייק קצת יותר המגמה היא: דק במבוק מוסו bamboo x-treme. נקודה. וכעת נפרט.

    קרא עוד

  • דק למרפסת או לגינה - הבחירה הטבעית

    דק למרפסת או לגינה - הבחירה הטבעית

    בכתבה שלפניכם הכותרת עשויה להשתמע ל-2 פנים, המונח טבעי מסמל עבורנו את החומר הגולמי ביותר, הלא הוא דק עץ טבעי, כגון: דק איפאה, דק אורן וכיו"ב. אך אנו נדון בהיבט האחר, בהיבט של התחשבות בסביבה, בטבע, שימור וחיזוק הסביבה הטבעית שלנו ולכן...

    קרא עוד

  • דק סביב בריכה - החיפוי האופטימלי

    דק סביב בריכה - החיפוי האופטימלי

    לקראת עונת הקיץ והכנת מתחם הבריכה לימי הרחצה המרעננים, נשאלת השאלה באיזה חיפוי ריצפה מומלץ לבחור, בכתבה שלפניכם נעסוק בעיקר בפתרון האופטימלי של דק סביב בריכה.

    קרא עוד

  • דק סינטטי או דק במבוק

    דק סינטטי או דק במבוק

    בכתבה שלפניכם נעסוק ב-2 סוגי דקים שונים, דק סינטטי מול דק הבמבוק ונמנה את היתרונות של כל אחד מהסוגים הללו על מנת לסייע לכם להבין איזה סוג דק מתאים עבורכם.

    קרא עוד

  • דק סינטטי ישראלי או אמריקאי?

    דק סינטטי ישראלי או אמריקאי?

    בבואנו לבחור את הדק הסינטטי עלינו לשקול מאיזו תוצרת יהיה הדק הסינטטי הנבחר, האם ישראלי או אמריקאי? סיני או אירופאי? בהחלט מדובר בבחירה מאתגרת..

    קרא עוד

  • מדריך חידוש דק

    מדריך חידוש דק

    אם הנכם מעוניינים לשמור על ההשקעה שלכם, חדשו את הדק אחת לתקופה, לבחירתכם חידוש דק באופן עצמאי באמצעות המדריך המיוחד שהעלינו עבורכם או באמצעות שירות חידוש דק של ר.ד. פרוייקטים.

    קרא עוד

  • טיפים לבחירת דק

    טיפים לבחירת דק

    בבואכם לעצב את ביתכם או כל מתחם שבאחריותכם ולאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים לשלב דק עץ ישנם מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון וזאת מעבר להתאמת התקציב לצורך ולאפשרות הלקוח וכעת נפרט.

    קרא עוד

  • חיפוי עץ לבריכה

    חיפוי עץ לבריכה

    חיפוי עץ לבריכה נחשב לפתרון קל לתחזוקה, ישנן מספר אפשרויות דק הבאות לידי ביטוי במבחר גוונים וסוגי עצים, יתרונו של חיפוי עץ לבריכה בכך שהוא אנטי סליפ (נגד החלקה), ניתן לדריכה נוחה גם בשעות הכי חמות ובעיקר הופך כל חצר עם בריכה למעוצבת,...

    קרא עוד

  • יתרונות דק סינטטי ויתרונות דק מעץ

    יתרונות דק סינטטי ויתרונות דק מעץ

    משפצים את הבית או סתם רוצים קצת לחדש? החלטתם שאתם רוצים חיפוי דק בבית או בגינה? אז מה עדיף דק סינטטי או דק עץ טבעי?

    קרא עוד

  • הכול אודות דק במבוק ויתרונותיו

    הכול אודות דק במבוק ויתרונותיו

    דק במבוק הינו דק ידידותי לסביבה אשר משמש למשטחי חוץ ויכול לשמש לסוגים שונים של מרחבים כולל, שבילים, משטחי בריכה, רחבות ציבוריות ועוד.

    קרא עוד

  • דק סינטטי, תולדותיו ועד היום

    דק סינטטי, תולדותיו ועד היום

    על מנת לבחור דק בכלל ודק סינטטי יש להסתכל על המרכיבים של הדק, ארץ המוצא שלו ולבחון איזו אחריות ניתנת עבור הדק עצמו (כלומר עבור המשטח). כיוון שרוב האנשים אינם מכירים את ההבדלים בין הדקים השונים ריכזנו מדריך אודות הדק הסינטטי ואנו מאפשרים...

    קרא עוד

  • התקנת דק ללא ברגים

    התקנת דק ללא ברגים

    התקנת דק ללא ברגים מיוצרת משטח חלק לחלוטין, משטח שאין ממנו בליטות ונעים למראה ולהליכה. השיטה לייצר משטחי דק ללא ברגים היא חדשה יחסית והיא מוכחת כאפקטיבית ביותר ומעניקה מספר יתרונות בולטים

    קרא עוד

  • דק סינטטי לגינה

    דק סינטטי לגינה

    מי שרוצה להתקין היום דק בגינה יכול ליהנות משפע של חומרים שעומדים לרשותו כשאחד מהם הוא דק סינטטי לגינה. לדק הסינטטי יתרונות רבים והבחירה של החומר תשפיע על ההנאה מהמשטח לאורך השנים הבאות.

    קרא עוד

  • דק סינטטי למרפסת

    דק סינטטי למרפסת

    לאחרונה יותר ויותר בוחרים להתקין דק סינטטי למרפסת. היום אנו יכולים לראות כי ישנו שימוש של דק סינטטי למרפסת שמש בבתים רבים וכאשר אנו באים לבחון מה גורם לעלייה בדרישה לדק אנו מתייחסים ליתרונות של דק במרפסת וליתרונות של בחירת דק סינטטי למרפסת.

    קרא עוד