התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר
היום אפשר למצוא יותר ויותר בתים שמשתמשים בחיפוי עץ לקירות הפנים והחוץ של הבית, ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש אודות חיפוי עץ לקירות

שנה תצוגה
  • עיצוב לובי בניין באמצעות חיפוי עץ

    עיצוב לובי בניין באמצעות חיפוי עץ

    לובי הבניין הוא כרטיס הביקור של הבניין ושער הכניסה אליו. זה המקום הראשון בו עוברים הדיירים ואורחיהם או הלקוחות במקרה של בנייני משרדים. בשנים האחרונות עבר הלובי מהפכה עיצובית מבחינת עיצוב חזותי.

    קרא עוד

  • חיפוי HPL

    חיפוי HPL

    לוחות חיפוי HPL, הם טרנד שכבר תפס תאוצה בכל העולם ועכשיו חודר בענק גם בישראל. עם הכרת התחום ,יותר ויותר אנשים מאמצים את השימוש בלוחות HPL ויש לכך סיבות רבות.
    לוח חיפוי HPL, שפרוש קיצורו הוא High Pressure Laminate , הינו לוח הבנוי מכמה...

    קרא עוד

  • כל מה שצריך לדעת על חיפוי קירות מעץ לעיצוב הבית

    כל מה שצריך לדעת על חיפוי קירות מעץ לעיצוב הבית

    מעבר לפן העיצובי שעץ מוסיף נופך כפרי ורומנטי ומביא את החוץ אל הפנים, לעץ יש יכולות רבות בשימוש כחיפוי פנימי. ראשית, הוא שומר על טמפרטורה קבועה בחלל, ניתן לטשטש באמצעותו פגמים וסדקים בקיר, הוא מוסיף אלמנט יוקרתי ועיצובי

    קרא עוד

  • חיפוי קירות בעץ

    חיפוי קירות בעץ

    חיפוי עץ דקורטיבי בבית ומחוצה לו הינו אחד הטרנדים המובילים בתחום העיצוב. טרנד זה אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות הגיע אלינו הישר מאירופה ומארצות הברית שם חיפוי קירות הבית בעץ הינו מוטיב עיקרי בעיצוב.

    קרא עוד

  • חיפוי עץ לחידוש הבית באביב

    חיפוי עץ לחידוש הבית באביב

    בעבר, במרבית הבתים, הייתם יכולים למצוא קירות מחופים בעץ אורן. היום קיים מגוון עצים רחב שמספק לנו אפשרויות רבות, כך לדוגמא: עץ איפאה, עץ סידר, עץ אלון ועץ טיק בורמזי.

    קרא עוד

  • חיפוי עץ לקיר פנימי

    חיפוי עץ לקיר פנימי

    היום אפשר למצוא יותר ויותר בתים שמשתמשים בחיפוי עץ לקירות הפנים של הבית ואנו יכולים לראות שהעץ מעניק לבית מראה נעים, טבעי ויוקרתי.

    קרא עוד