התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

רצפות עץ – הטרנדים שהביאה 2017

ריצוף עץ בפני עצמו כבר מזמן לא נחשב לטרנד, אלא מדובר בבחירה עיצובית קלאסית הקיימת מאז ועד היום, בחירה זו במגמת פיתוח מתמיד המציעה סגנונות חדשים ועיצובים ייחודיים.

רצפות עץ
מגמה זו מביאה עימה טרנדים חמים של סגנונות ריצוף עץ, לשמחתנו, להבדיל מתחום האופנה סגנונות ריצוף אלו אינם מתחלפים לעיתים קרובות ולכן ללא ספק, כל בחירה שמתקיימת תספק מענה לשנים ארוכות. יחד עם זאת עלינו להציף את ההתפתחות הטכנולוגית והחידושים בתחום הריצוף, שיאפשרו לכם לבחור באופן חכם את הסגנון העיצובי העדכני שילווה אתכם לאורך שנים.
כעת נסקור את המגמות והטרנדים האחרונים של ריצוף העץ, קריאה מהנה.
 במבט רחב ניכר כי סגנונות הריצוף די דומים האחד לשני, לפי מחקרי שוק שהתקיימו בתקופה האחרונה, מרבית בעלי הבתים העדיפו ריצוף עץ מקורות רחבות בגווני אפור מט (מעט מאד ברק).
המגמות בשנת 2017 מעידות כי צפוי גידול בפופולאריות של ריצוף עץ בהיר, רך יותר המציע מראה טבעי עם כתמים קלים.
טרנד נוסף המטפס מעלה, הינו השימוש בקורות עץ גדולים והתקנתם ברוחב משתנה. הקורות הרחבות יותר מציעות יתרון של מראה אחיד יותר, עם מינימום קווים משותפים, מראה כולל המדגיש את האסתטיקה הטבעית של העץ.
בנוסף, אנו מצפים להמשך עליה במדדי הפופולאריות של ריצוף עץ טבעי עם גימור ייחודי בעבודת יד, כגון מסגרות ייחודיות וגימור מבריק.
 
רצפות עץ בגוון צהבהב
טרנד עדכני בתחום ריצוף העץ הינו רצפת בעץ בעלת גוון צהבהב. צבעים בהירים מעניקים אור לחלל ומקנים לו מראה גדול יותר, בהיר יותר ופתוח. יתרון נוסף שיבוא לידי ביטוי הנו שהאבק והלכלוך פחות יבלטו לעין.
מראה העץ ייחודי זה יהפוך להערכתנו למגמה קלאסית במיוחד ולכן אם אתם שוקלים מהו הצבע המתאים עבור ביתכם, זוהי אפשרות מומלצת בהחלט.
רצפות עץ כהות
רצפות העץ הכהות מספקות מענה לטרנד ניגוד הצבעים, רצפות עץ כהות בחדר שהריהוט בו לבן,
חשוב לקחת בחשבון שניגוד הצבעים מעניק מראה מיוחד ויפה אך  הצבע הכהה נוטה לפגוע במימד הגודל ושלכלוך יהא בולט יותר מאשר על ריצוף בהיר.
הטרנד של קיצוניות בצבעים הוא טרנד שנוטה להתחלף לעיתים קרובות למרות שטרנד הריצוף הכהה בגווניי חום ושחור, חזוי שיישאר למשך שנים.
רצפות עץ בגוון אפור
הגוון האפור הינו שחקן שקיים מזה שנים ארוכות בתחום ריצוף העץ ולפי התחזיות הוא כאן להישאר לפחות לעוד עשור.
אכן, העיצוב הפופולארי כיום הינו משחק בין צבעים מנוגדים וקיצוניים והצבע האפור רחוק מהיותו כזה אך הוא אחד מהצבעים היוצאים מן הכלל, האפור, צבע ניטרלי שיתאים לכל פינה בבית המודרני.

רצפות עץ אלון
 
מרקם העץ- מגמות 2017
ישנם שפע של גורמים המרכיבים את המראה של רצפת עץ מושלמת. צבע הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שאנשים חושבים עליו, אך יתכן שהמרקם חשוב ומשמעותי יותר.
מרקמים דמוי עץ טבעי הינם טרנד עכשווי ביותר בתחום הריצוף וחברות הייצור משקיעות משאבים רבים בייצור מרקמים שידמו לעץ הטבעי על המשטח החלק.
ישנן אפשרויות רבות כשמדובר במרקמים לריצוף, כעת נפרט.
רצפות עץ במרקם מחוספס בעבודת יד
רצפות עץ במרקם מחוספס מקנים מראה כפרי טבעי וייחודי.
כל קורה נראית שונה מקודמתה והמראה המוגמר שמתקבל הינו שונה, קלאסי ונדיר.
חספוס בעבודת יד יכול בהחלט לעמוד במבחן הזמן. זה נראה פרימיום, ואנשים אוהבים מראה יוקרתי.
יש לשים לב לאופן עבודת החספוס שכן  חברות רבות נוטים להשתמש במכונה ולא בעבודת יד מאחר ומכונה פחות יקרה עבורם, אבל זה לא מספק את אותו אפקט.
רצפות עץ במרקם חלק מחורץ
רצפות עץ במרקם החלק לעיתים מקנות מראה מיושן, המרקם נראה כשריטות מכוונות וזאת על מנת לחדד את סגנונו, בנוסף זה נועד להסוות שריטות אקראיות, לכלוך ואבק, מה שהופך את הטרנד הזה לבחירה פופולארית עבור משפחות עם חיות מחמד.
גימורים – טרנד 2017
בעבר הגימור הפופלארי היה הגימור המבריק, כיום גימור מאט פופלארי יותר.
מבריק הוא פשוט מבריק המשקף אור, וכמעט בלתי נשלט.  גימור מאט נראה הרבה יותר טבעי
ומתאים מאד לחללים מעוצבים.
פשרה מושלמת בין מבריק למט, הינה גימור הסאטן, כאשר המגמות משתנות ובעלי הבתים מתחילים להעדיף ריצוף מלוטש פחות, סאטן יכול להיות הבחירה המושלמת. מכיוון שהטרנד העיצובי הזה הוא סולידי ויתאים לכל תקופה.
פריסת הקורות – טרנד 2017
הטרנד העכשווי הינו שימוש בקורות עץ מאורכות שמוסיפים עניין ועומק.
הנחת ריצוף עץ בזוויות שונות תקנה לריצוף מראה ייחודי, מודרני ויוקרתי.
אין זה סוד כי קורות מאסיביות מקנות לחדר מראה גדול יותר, מודרני, אלגנטי בכל חדרי הבית.
טרנד נוסף שנמצא במגמת עלייה הינו עבודת ריצוף עם קורות רחבות.
 
ישנן אינספור אפשרויות בחירה בענף רצפות העץ. הטרנדים העיצובים מתפתחים עם הזמן, אך כפי שהצגנו, ישנם טרנדים שתמיד יהיו במגמת עליה בקרב האוכלוסייה.
 
 
.

מאמרים קשורים