התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק סינטטי למרפסת

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור משטח מרשים מחוץ לבית היא התקנת דק. היום ישנם סוגים שונים של חומרים לבניית דקים ושימושים שונים כאשר לאחרונה יותר ויותר בוחרים להתקין דק סינטטי למרפסת. היום אנו יכולים לראות כי ישנו שימוש של דק סינטטי למרפסת שמש בבתים רבים וכאשר אנו באים לבחון מה גורם לעלייה בדרישה לדק אנו מתייחסים ליתרונות של דק במרפסת וליתרונות של בחירת דק סינטטי למרפסת.

synthetic-deck-balcony

התקנת דק במרפסת

הסיבות להנחת דק במרפסת הן מגוונות מאד כאשר היום הפתרון של הדק הופך כל שטח חיצוני לבית (גם אם הוא בקומה עשירית) למרשים, חמים ונעים. היתרונות הבולטים להנחת דק במרפסת הם:

דק סינטטי במרפסתתחושה נעימה- כולנו רוצים להרגיש נעים בבית ורבים חושבים כיצד לשדרג את חווית סוף היום או סופי השבוע בבית. שדרוג המרפסת על ידי עיצוב מרשים והוספת דק יכולה לא רק להעניק תחושה נעימה במרפסת אלא גם להפוך כל יום לחוויה ובילוי.



מגע נעים- המגע של הדק הוא מגע נעים וניתן ללכת עליו יחפים ללא כל בעיה. עבור משפחות עם ילדים מדובר בפתרון אידאלי, הדק אינו מתקרר כמו ריצוף והילדים יכולים ללכת עליו יחפים.

דק במרפסת

ניקיון פשוט- קל מאד לנקות את הדק הסינטטי במרפסת. אין צורך לשפשף בכוח או להשתמש בחומרי ניקוי עוצמתיים. כל שיש לעשות הוא לעבור על האזור עם מטאטא 
 
במקרה ונופל לכלוך וסמרטוט (או צינור) והשטח נקי.

בחירת דק סינטטי למרפסת
הבחירה בדק סינטטי למרפסת על פני דק עשוי עץ או על פני ריצוף נובעת ממספר סיבות:


התקנת דק סינטטי אקסטרפארק
קלות התקנה – באופן יחסי למשטחים שונים קל להתקין את הדק במרפסת וההליך אורך זמן קצר. גם במקרים בהם רצפת המרפסת אינה שלמה או שאחת המרצפות שבורה, ניתן להניח דק ללא כל קושי ובמינימום מאמץ מבחינת השינויים במקום.



הימנעות מברגים – דק מודולרי סינטטי למרפסת מאפשר לכם לקבל משטח חלק לחלוטין ללא בליטות או ברגים. המשטח החלק מבטיח מינימום פגיעות ומעניק נוחות מירבית.

קלות הניקיון – קל מאד לנקות את הדק הסינטטי המונח במרפסת ואין צורך בחומרי ניקוי חזקים כדי ליהנות ממשטח נקי. העברת מטאטא וסמרטוט רגיל או שטיפה עם צינור יעשו את עבורת הניקיון מעולה. הניקיון קל יותר מאשר ריצופים מסוגים אחרים.
התקנת דק סינטטי במרפסת
פשטות התחזוקה – שלא כמו דק מעץ אשר זקוק לצביעה מדי תקופה, הדק הסינטטי אינו זקוק לתחזוקה מיוחדת וגם במקרים בהם יש להחליף את אחד החלקים בשל שבירה (למשל לאחר נפילה של חפץ כבד או חד) ניתן לבצע את ההחלפה בקלות ללא צורך להחליף את כל הדק או לפגוע בחלקים שסביבו.
 

בסיס חזק – כיום ישנם סוגים רבים ואיכותיים של דק סינטטי, במגוון צבעים ודגמים, ישנם דקים בעלי טקסטורת עץ וישנם בעלי טקסטורה חלקה. אך כאשר בוחרים דק ישנו דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק – תשתית, חשוב שלדק תהיה תשתית יציבה ואיכותית.
כיום בעידן הקידמה ישנן תשתיות חזקות ועמידות כמו למשל תשתית האלומיניום.
תשתית המיוצרת מאלומיניום מציעה יציבות מעולה ועמידות למספר שנים רב אפילו בתנאים קיצוניים.


לסיכום אנו יכולים להבין מדוע רבים מחפשים אחר ריצוף למרפסת שיהיה דק סינטטי ולא ריצוף רגיל. חברה מקצועית אשר מתמחה בהתקנת דקים תדע לבחון את המרפסת ולהמליץ כיצד להתקין את הדק ובאלו חומרים הכי כדאי לכם להשתמש ולכן מומלץ לבצע את העבודה עם חברה בעלת ניסיון, ידע והמלצות לבניית דקים.

הכירו את סוגי הדקים הסינטטיים שלנו >>

דק סינטטי במרפסת

מאמרים קשורים