התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק סינטטי לגינה

בשנים האחרונות אנו עדים לכך שיותר בעלי בתים בוחרים ליהנות מדק בגינה. הדקים מתאימים למרחבים פרטיים וציבוריים וההנאה מהם גדולה והופכת כל משטח חוץ לשימושי ומרשים מאד. כל מי שרוצה להתקין היום דק בגינה יכול ליהנות משפע של חומרים שעומדים לרשותו כשאחד מהם הוא דק סינטטי לגינה. לדק הסינטטי יתרונות רבים והבחירה של החומר תשפיע על ההנאה מהמשטח לאורך השנים הבאות.

יתרונות הדק הסינטטי

דק סינטטי עשוי משילוב של חומרים פולימרים (פלסטיים) שונים ושבבי עץ טבעי. הליך הייצור של המשטחים גורם לכך שכל שכל משטח מיוצר באופן זהה ומקבל מראה זהה. דק לגינה מחומר סינטטי מביא איתו מספר יתרונות מעבר ליצירת המשטח הנוח והמרשים:

עמידות בפני נזקי מזג אוויר – החומר ממנו עשוי משטח הדק הוא ברובו פלסטי ולכן הוא מתאפיין בגמישות שיכולה לעמוד בפני נזקים כמו פגיעה או ברד, הוא אינו מושפע מהשמש והגשם ועל כן הוא מתאפיין בעמידות גבוהה לאורך זמן.
נראות הדק – התקנת דקים סינטטים לגינה נותנת לנו משטח חלק במראה אחיד. הדק מיוצר במפעל ועל כן כל משטח דק דומה אחד דומה למשנהו. משטח הדק יישאר אחיד וחלק גם לאחר תקופה של שימוש וגם לאחר חשיפה ממושכת לשמש ולגשם.
קלות החלפה ותיקון – לעתים, למרות חוזק המשטח, יש צורך לבצע החלפה של חלקו. במקרה של דק לגינה מחומר סינטטי קל מאד לבצע את ההחלפה וקל למצוא משטח חלופי כך שגם לאחר ההחלפה הדבר לא נראה לעין.

איפה ניתן לרכוש דק סינטטי

דק סינטטי לגינות קטנות או גדולות ניתן לרכוש במקומות שונים כאשר השאלה החשובה היא איפה כדאי לרכוש את הדק ולא רק איפה ניתן לרכוש אותו. בחברות אשר מתמחות גם בתכנון והתקנה של דקים ניתן לרכוש דק סינטטי באיכות גבוהה וזאת לאחר התייעצות עם מומחים. ההתייעצות חשובה לצורך בחירת הדק הטוב עבורכם, רכישת כמות החומר הנדרש לכם והכל בהתאם לתכנון הראשוני, גודל הגינה והחלום. החברה המומחית להקמת דקים תדע לשאול את השאלות הנכונות על מנת להתאים את הדק לגינה שלכם.
עבודת התקנת דק סינטטי
ניתן להתקין דק סינטטי בכל גינה שנרצה כאשר העבודה עצמה נחלקת לתכנון הדק, הכנת השטח ולבסוף התקנה שלו. החלק הראשון של העבודה יכלול שאלות של החברה המתקינה אל בעלי הבית על מנת להחליט איזה דק להניח וכיצד לעצב את החצר באמצעותו. לאחר מכן ובהתאם לתכנון תתבצע רכישה של החומרים הנחוצים והכנת המשטח (הכנה של משטח לצורך הנחת דק סינטטי בגינה דומה להכנה עבור דק מעץ).
לאחר שהשטח מוכן ניתן להתחיל בהתקנת משטח הדק הסינטטי. הליך התקנת הדק הסינטטי הוא הליך קל יחסית, מהיר ושנותן תוצאות מעולות לאורך זמן. ההתקנה מעניקה משטח אחיד, חלק ועמיד בפני מפגעים שונים. 

מאמרים קשורים