התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

דק סביב בריכה - החיפוי האופטימלי

לקראת עונת הקיץ והכנת מתחם הבריכה לימי הרחצה המרעננים, נשאלת השאלה באיזה חיפוי ריצפה מומלץ לבחור, בכתבה שלפניכם נעסוק בעיקר בפתרון האופטימלי של דק סביב בריכה.

בחללים בעלי לחות גבוהה ורטיבות כמעט קבועה חשוב לבחור באופן מושכל את הריצוף המתאים ביותר לתנאי המתחם, על מנת למנוע בלאי גבוה של החיפויים ולא פחות חשוב עליכם לקחת בחשבון את נושא הבטיחות באזורים המועדים להחלקה בעקבות רטיבות.

תשמחו לדעת שקיים מבחר עצום של חיפויים, אלו המעדיפים את המראה הטבעי והירוק יכולים לשתול דשא סביב הבריכה או להתקין דשא סינטטי (לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו). אוהבי ריצוף קרמיקה, יוכלו להתלבט בבחירת קרמיקה במגוון צבעים, גדלים וצורות וחשוב כמובן לוודא שהקרמיקה אכן מתאימה למקומות רטובים ושהיא בטוחה כראוי נגד החלקה.

ואלו מכם שמעדיפים מראה יוקרתי ואלגנטי סביב הבריכה, בוודאי יסכימו שאין כמו מראה דק העץ כדי לשוות מראה זה. היתרונות של דק העץ הינן רבות, כמו התכונה שאינו מתחמם בשמש וניתן לעמוד עליו גם בשעות היום הלוהטות, הוא קל להתקנה וקל לתחזוקה, אלו רק חלק מהסיבות שגורמות לאלפי אנשים בישראל ובעולם לאמץ אותו ולהתקינו כחיפוי עץ סביב הבריכה.

לבחירתכם מבחר דקים לחיפוי הבריכה כאשר לכל אחד החוזקות העיקריות שלו, נמנה כמה סוגים מהפופולאריים ביותר לבניית דק סביב בריכה.

דק במבוק - מעבר למראה בעל הגוון העמוק של עץ הבמבוק אשר מקנה לו מראה אלגנטי במיוחד, הטקסטורה של הדק הינה מחוספסת כך שבאופן אוטומטי הדק יוצר משטח אנטי סליפ, על כן הוא מתאים במיוחד לאזורים רטובים סביב בריכה. תהליך עיבוד העץ בחום לאורכו ולרוחבו שומר עליו מפני מזיקים ומחלות, הוא מיוצר ללא חומרים כימיקלים כך שהוא ידידותי לבני האדם. מלבד זאת למי שחפץ בשמירה על איכות הסביבה, חשוב לציין שעץ הבמבוק דורש מעט משאבים לעומת תמורתו הגבוהה בכך שמשחרר 35% יותר חמצן לעומת עצים אחרים ואם כורתים אותו כראוי הוא ממשיך להצמיח קנים חדשים, השימוש בעץ הבמבוק אשר לשמחתנו תופס תאוצה  מונע באופן משמעותי הכחדה של יערות גשם למטרות תעשייה.
למידע נוסף אודות דק במבוק הקליקו כאן


דק במבוק - פנטהאוז במגדלי היוקרה "בריגה טאוור"
בפרויקט זה הבחירה בדק במבוק נעשתה מהשיקולים הבאים-
מדובר בחומר 100% טבעי, עץ חזק ועמיד שמתאים גם לחיפוי מסביב לבריכה וגם לקיר.
ואחרון חביב - מראה מרשים, יוקרתי וייחודי.

דק במבוק סביב בריכה

דק איפאה- דק משובח ויפהפה אשר משתייך לדקים בעלי הגוונים העמוקים האלגנטיים. עץ האיפאה ידוע כמכיל סוגי שמנים טבעיים  השומרים עליו מפני מזיקים ומחלות, הדק דחוס, קשיח וחסין יותר לאש לעומת מתחריו והוא עמיד מאוד למים. על כן גם הוא יתאים לקטגוריית הדקים המתאימים להתקנה סביב הבריכה. למידע נוסף אודות דק איפאה.
 

דק איפאה - פרויקט המושבה כנרת
פרויקט מיוחד המשלב מספר אלמנטים מאותו עץ.
האדריכלים ובעלי הנכס, חיפשו עץ שיתאים לכל האלמנטים: דק מסביב לברכה, פרגולות תלויות וחיפוי הקיר.
ויחד עם זאת יספק מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי.
הבחירה היתה - דק איפאה, שענה על כל הדרישות הנ"ל.
 

דק איפאה סביב בריכה


דק טיק בורמזי – נחשב לעץ יוקרתי בעל מראה מיוחד ומלכותי. תכונות העץ הן תוצאה של הסביבה בה הוא גדל (מונסון, לחות, גשמים, טמפ' גבוהות וכו') ולכן יש לו יכולת עמידות בתנאי מזג אויר קשים כגון: אקלים קיצוני, לחות ומים. עץ הטיק ידוע בריכוזי השמן הגבוהים שלו (שמן טיק) המקנים לו יכולת להגן על עצמו ממים ומזיקים. כמו כן, בזכות השמן שמכיל העץ, אין צורך בתחזוקה. למידע נוסף אודות דק טיק בורמזי
 
מלבד הדקים הטבעיים, את אותו המראה (כמובן שאין כמו המקור) ניתן להשיג גם על ידי התקנת דק סינטטי סביב הבריכה או בכל חלל רטוב אחר.

הדק הסינטטי עמיד במיוחד בחללים רטובים כוון שהליבה שלו עשויה מתערובות חזקות של חומרים פלסטיים ושבבי עץ,  הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר וכמובן מאחר ואינו טבעי אין חשש למזיקים ומחלות. התחזוקה שלו קלה במיוחד, מטלית לחה והוא נראה כחדש ואין צורך לשייף, לשמן ולצבוע מדי שנה. יתרון נוסף הוא שהיום הטכנולוגיה כ"כ מתקדמת וניתן להזמין דק עץ כמעט בכל גוון, גודל וטקסטורה המתאימה לטעמו האישי של בעל הבית. למידע נוסף אודות דק סינטטי


דק סינטטי - פנטהאוז "פסגת נחלת" ראשון לציון
בעל הנכס חיפש דק סביב בריכה אשר ידרוש מינימום תחזוקה ויחד עם זאת עדיין יראה יפה ומרשים לאורך זמן.
היתרון בבחירת דק סינטטי הינו בכך שקיים מגוון גדול מאוד של צבעים וטקסטורות בעץ.
וכפי שאתם יכולים לראות, הבחירה כאן היתה בדק סינטטי צבע אפור, צבע ניטרלי שלא מגביל בשום צורה.

דק סינטטי סביב בריכה

מאמרים קשורים