התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

האפשרויות לרכישת דק סינטטי

בשנים האחרונות מסתמן ביקוש רב לדק סינטטי לריצוף שטחי פנים וחוץ. לדק הסינטטי יתרונות רבים החל מהעובדה שהוא עמיד לאורך זמן, דורש מינימום תחזוקה, חזק, איכויות אסתטיות הבאות לידי ביטוי במגוון צבעים וטקסטורות וכן הגנה מפני מזיקים, רטיבות, ריקבון וכדומה.
דק סינטטי יבוא

אם החלטתם כי דק סינטטי הינה הבחירה המועדפת עליכם חשוב שתקראו את המידע המפורט בכתבה לפניכם, כאן אנו נציג את כל האפשרויות אשר עומדות לבחירת הצרכן הישראלי, בנוסף נפרט אודות אופן הרכישה הנכון שיאפשר לכם ליהנות מדק סינטטי איכותי המגיע עם אחריות והתקנה מקצועית.
אפשרויות רכישת דק סינטטי (בקרוב אצלכם!)

רכישת דק סינטטי מיבואן ישראלי

ישנם יבואנים ישראליים אשר מנהלים קשרים עסקיים עם יצרני וספקי דקים סינטטיים ברחבי העולם שנבחרו על ידם בקפידה ועברו את מבחן האמינות והאיכות. היבואנים הישראלים מתמחים בזיהוי הפוטנציאל של יצרנים בינלאומיים או יצרנים מקומיים באותה מדינה ממנה הם מייבאים את הדקים ולכן מציעים ללקוחות הישראלים מוצר מיובא ללא הצורך לנהל מו"מ עם הספק או לשאת בעלות מיסי הייבוא ואף מספקים ללקוח אחריות על הדק הסינטטי לאורך שנים.

רכישת דק סינטטי תוצרת ישראלית

מעודד מאוד, ניתן למצוא גם דקים סינטטיים תוצרת הארץ כחול לבן! היתרון שלהם בא לידי ביטוי בזמן אספקה יחסית מהיר (כיוון שאין צורך בייבוא) ובנוסף מדובר בחומר גלם שמותאם מבעוד מועד לתנאי האקלים המקומיים הידועים היטב ליצרני הדק הישראלים. עניין המחיר תלוי ביצרן הישראלי – ישנם יצרנים שיציעו מחירים תחרותיים עבור דקים סינטטיים תוצרת הארץ בעוד אחרים הממתגים את הדק המקומי כמוצר פרימיום בשל איכויות נוספות שהוא מביא עימו ולכן מחירו עשוי להיות יקר יותר מדקים סינטטיים המיובאים ממדינות אחרות.

דק סינטטי ישראלי

ייבוא אישי של דק סינטטי

בחלק מן המקרים אנו מקבלים הזמנות התקנה  בקרב לקוחות אשר נעזרים בשירותי אדריכלות ועיצוב פנים ובוחרים לבצע ייבוא אישי של דק סינטטי ישירות מהיצרן בין אם הוא בארה"ב, אירופה או אסיה. ייבוא אישי הינו לרוב פונקציה של בחירת יצרן ספציפי עליו התקבלו המלצות חמות או שבחישוב הכולל יצא שהייבוא האישי יעלה פחות כיוון שמדובר בהזמנה גדולה יחסית של דק סינטטי.

ישנם אתרי סחר אינטרנטי בינלאומיים המציעים רכישת דק סינטטי ישירות מהיצרנים בחו"ל, המובילים בתחום זה הינם הספקים בסין, שמציעים מחירים אטרקטיביים יחסית על המוצר.
הבעייתיות והסיכון בייבוא אישי ללא תיווך של ייבואן מקומי הינם שקיים סיכוי שלא יתקבל המוצר הנכון, בגוון הנכון, לרוב אין אחריות על המוצר (או שמימוש האחריות בעייתי כיוון שמדובר בשילוח בינלאומי).

דק סינטטי יבואן


נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון הינה שעבור דק מיובא עליכם לדאוג להתקנה מקצועית הולמת של הדק הסינטטי כיוון שהיצרן הממוקם אי שם על גבי הגלובוס לא מספק שירותי התקנות בינלאומיים ולכן סביר להניח שתמצאו עצמכם מאתרים מתקין דקים מומלץ ארש מסוגל להתמודד עם אתגרים, לא כל מתקין יהיה מקצוען במידה מספקת להבין את הרגישויות של דק סינטטי שהגיע בייבוא אישי מחו"ל, כך שיתכנו פספוסים שיגרמו לכך שהתכנון המקורי של הוזלת עלויות יהפוך להיות יקר מנשוא.

הטיפים שלנו

לאחר שפירטנו אודות אפשרויות הרכישה נסכם ונאמר כי כשם שלא תרכשו רכב בלי נסיעת מבחן, גם כאן אין סיבה לפשרות ולסיכונים מיותרים, כך שאם לפני רכישת רכב תבדקו אותו מכל הכיוונים גם כאן אנו ממליצים לבדוק היטב ולהימנע מרכישת "חתול בשק".

בעת רכישת דקים סינטטיים ממקורות שונים אנו ממליצים לברר מהי תקופת  האחריות על הדק הסינטטי, מהם זמני אספקת הדק?

לסיכום, אם אתם ברגעים אלו בנקודת התלבטות באשר לאופן רכישת הדק הסינטטי, נשמח לסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם, מאחר ואנו מנוסים בעבודה עם כל סוגי הדקים ומבינים את הסיכונים והדרישות עליהן יש להתעקש מול ספק הדקים, אנו נוכל לסייע לכם בתהליך התאמת החומר הנחוץ ונסייע לכם בתהליכי ההזמנה מול הספק / היצרן.

מאמרים קשורים