התקשר עכשיו    052-4282502
תפריט אתר

עיצוב לובי בניין באמצעות חיפוי עץ

לובי הבניין הוא כרטיס הביקור של הבניין ושער הכניסה אליו. זה המקום הראשון בו עוברים הדיירים ואורחיהם או הלקוחות במקרה של בנייני משרדים. בשנים האחרונות עבר הלובי מהפכה עיצובית מבחינת עיצוב חזותי – תקרות גבוהות, גופי תאורה גדולים ומרשימים, חלל גדול במרכזו עמדת שוער מדוגמת, יצירות אמנות, פריטי דקורציה מרהיבים, מזרקות, בריכות נוי, מראות ענק וחיפויים שמקנים לו מראה מהודר ויוקרתי.

בכתבה שלפניכם נפרט אודות חיפוי עץ מאחר ואלו בעלי אפקטים ויתרונות רבים, יתרונות אשר הפכו את חיפויי העץ בלובי למבוקשים ביותר, בעיקר לאחרונה, בעיצוב ובשיפור המראה של לובי בבניינים ישנים ובתכנון בניינים חדשים.

נפרט אודות: חומרי הגלם הפופולאריים המשמשים בעת חיפויי עץ, הסיבות להשתמש בחיפוי עץ בלובי ומידע נוסף שלא יזיק לדעת.
 
חיפוי עץ לובי בניין


מדוע לבחור בחיפוי עץ בעת עיצוב לובי בניין?

נתחיל מהסיבה האסתטית, הגלויה והמובהקת לשימוש בחיפויי עץ: לעץ מראה טבעי, יוקרתי, שמחבר את הכניסה לחיק הטבע ובכך מגשר בין החוץ לפנים בדרך יצירתית ומרהיבה ביופייה.
העץ לכשעצמו נחשב לחומר גלם אסתטי המשרה אווירה נעימה בלובי.
 
כמו כן, העץ יתאים לאלו המעוניינים במתיחת פנים לעיצוב הלובי, ניתן לטשטש באמצעותו כתמים, סדקים, רטיבות וכל פגם אסתטי או פונקציונאלי מהם סבלו הקירות של הלובי.
 
בנוסף, העץ מציע יכולות בידוד תרמי ואקוסטי שחשובים מאוד לחוויית השהייה בלובי.
 
העץ עמיד וחזק ויציב ומשתבח עם הזמן כך שהוא אידיאלי לשימוש במרחבים ציבוריים משותף כגון לובי הבניין.
 
ניתן לחפות באמצעות העץ את כל קירותיו הפנימיים של הלובי או לייחד באמצעותם קיר נבחר ולהעניק לו נוכחות דרמטית בחלל.
 
יכולת העמידות הגבוהה חשובה מאוד לבעלי הבניין המעוניינים במינימום תחזוקה, העץ עומד בדרישה זו מאחר ותחזוקתו נחוצה רק אחת לכמה שנים, במסגרת התחזוקה מתבצע שימון עץ או ניקוי העץ וכשמדובר בעץ סינטטי לא נדרשת תחזוקה ובכך מוזילים את עלויות אחזקת המבנה.
 
ונסכם בניפוץ תקרת הזכוכית, בניגוד לסברה הרווחת, חיפוי עץ אינם הוצאה גבוהה אלא סבירה בהחלט שמחזירה את ההשקעה מכל הבחינות שמנינו: עמידות, יציבות, אסתטיקה ותחזוקה מינימלית.

חיפוי לובי בניין


סוגים שונים של חיפויי עץ ללובי

במידה והשתכנעתם שעץ הוא החומר שיתאים לעיצוב הלובי של הנכס בבעלותכם, לבטח יעניינו אתכם האפשרויות העומדות לבחירתכם לטובת חיפוי קירות בלובי הבניין.
 
בשוק מוצעים סוגים רבים של עצים ולוחות מעוצבים חיפויי לובי.
 
חיפוי עץ סידר

חיפוי עץ לובי בניין
אפשר לבחור בעץ סידר שמקנה מראה יוקרתי מאוד ובעל איכויות של בידוד תרמי ואקוסטי, הוא קל לעיבוד ויש לו ניחוח ארומטי נעים והיתרון הבולט שלו הוא שהוא מצטיין בעמידות גבוהה בפני לחות, ריקבון ומזיקים ודוחה עש.
 
חיפוי עץ אלון

חיפוי עץ אלון לובי בניין

עץ פופולארי נוסף לחיפוי לובי הוא עץ אלון שמגיע בצורת סרגלים בעובי ובגדלים שונים מהם ניתן לייצר טקסטורות מיוחדות בחלל, העץ הוא בעל עמידות גבוהה ויופי משובח.
 
חיפוי עץ אקויה

הוא עץ נוסף המתאים לחיפוי קיר שנחשב עמיד בפני חרקים וריקבון ואורך חייו הארוך מעניק לו פונקציונאליות לטווח הרחוק. ניתן לעבד את העצים למגוון עיצובים וגוונים בהתאם לקונספט והקו העיצובי של הבניין כך שיתמזג בהרמוניה עם המבנה הארכיטקטוני או להפך ייצר ממד אחר. כניסה מרשימה לבניין! 

עיצוב לובי בניין

סגנונות חיפוי עץ ללובי הבניין

כפי שלבטח אתם משערים לעצמכם האפשרויות עולות על יד הדמיון, נשמח לספק לכם רעיונות להשראה ויותר מנשמח להפוך עבורכם השראה למציאות...

סגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץסגנונות חיפוי עץ

מאמרים קשורים